В предишната статия разбрахме как се получава гърбицата (виж тук), а сега ще ви покажем  как сами можете да се преборите с нея.

  1. Разтегни гръдния си мускул! Той е един от активно-работещите мускули, който дърпа рамената напред и заради него стойката се видоизменя.

Ето как може да коригираш това:

  • застани до ръба на колона или касата на врата
  • постави едната ръка свита в лакътя на 90 градуса върху нея
  • усучи тялото си в обратна посока и усети разтягане в областта на рамото, подмишницата и гърдите
  • направи го за 30-60сек и смени с другата ръка

213214

  2. Стегни мускулите на гърба и рамената! Те са тези, които ви държат изправени.

Ето как да го направите:

  • легнете по корем с ръце встрани
  • едновременно повдигни горната част на тялото си във въздуха и се протегни с ръцете към тавана (без да ги свиваш)
  • в същотот време стисни лопатките и задръж за 1-2 секунди
  • легни пак на пода и повтори отново за 15-20 повторения

2141241

 

Get Fit
stop saying tomorrow