Изключително голям процент от хората по света в днешно време страдат от неправилна позиция на тялото, която води до големи гръбначни изкривявания, проблеми с кръста и ставите и много други неприятни синдроми.

 

Ето какви са основните причини това да се получава:

1. Недостатъчно (и неправилна) физическа активност.

2. Твърде много заседяване (компютър, телевизор и тн.)

3. Неправилно позициониране на уредите от горепосочената точка.

4. Твърде много стрес.

Correct Sitting Posture shutterstock_135034112

“Гърбицата” не е нещо вродено и който ви казва обратното, просто го подминете с усмивка. Тя може да бъде коригирана!

 

1. Започнете да тренирате гръбните си мускули повече, отколкото гръдните си!

2. Станете от стола на определено време и се раздвижете.

3. Поставете мониторите си на нивото на очите, а не по-ниско, за да си държите главата изправена и съответно тялото.

4. Не позволявайте на стресовите моменти да видоизменят правилната ви стойка. Дръжте рамената назад, брадата горе и гърба прав!

Get Fit
stop saying tomorrow