Говорейки за митове, един от най- разпостранените е свързан с кардиото.

От дълго време на кардио тренировките е приписана ролята да са основния метод за сваляне на излишните килограми. Тъй като човек винаги иска да постигне най-добри резултати за най-малко време се впуска в дълги и монотонни часове кардио.

Повтаряйки обаче само продължителни кардио тренировки изтощаваме тялото си, загубваме мускулна маса и метаболизмът ни се забавя. В крайна сметка спираме да виждаме прогрес, започваме да си налагаме все по-големи ограничения и да увеличаваме часовете кардио, стигайки до задънена улица.

В действителност, за да имаме секси оформено и силно тяло, а не просто слаба фигура, е необходимо включването на силови тренировки в комбинация разбира се с правилно хранене. По този начин тялото ни започва да гради мускули (без да се превръщаме в културисти), което помага за забързването на метаболизма и се постига по-бързо и ефективно редуциране на подкожните мазнини.

Нека обаче не отписваме кардиото изцяло. Чрез него ставаме по-издръжливи и се подобряват функциите на сърцето, което само по себе си е изключително важно за здравето ни и да бъдем най-добрата версия на себе си.

0709-a-wh-fitness-1847

Get Fit
stop saying tomorrow